5/20/2017

Ενωση όλων των ΕΛΛΗΝΩΝ εδώ και τώρα για να ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ το σάπιο κατεστημένο τους ! ! !

Φωτογραφία του Πάνος Σώζος.ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΛΙΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΩ ΕΓΩ
ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΩ??

ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ...
ΜΑΖΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ

ΤΩΡΑ ..ΧΘΕΣ...ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΕ ΣΧΕΔΙΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΩΝΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΌΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ 

ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ 

ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ
ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΤΥΠΟΥΝ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ. 

Ή ΘΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ 

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ

Πάνος Σώζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου